MIELI-lehti mediakortti 2018

Kiinnostavia keskusteluja, ajatuksia herättävää luettavaa, oivalluksia ja elämyksiä koko vuodeksi!

Teemat ja julkaisu 2018

MIELI KEVÄT 2018 / NLP FEAT X? Y FEATURING NLP?

Mistä NLP:tä löytyy? Ketkä sitä käyttävät? Missä kaikessa NLP:tä sovelletaan ja mihin sitä yhdistetään? Minkä kyljessä NLP kulkee luontevasti? Missä kaikkialla NLP:tä tulevaisuudessa on hyvä hyödyntää?

Julkaisu: 25.4.-6.5.2018

Artikkelien aineistopäivä: pe 13.4.2018

Ilmoitusten aineistopäivä pe 20.4.2018

MIELI SYYSKESÄ 2018 / NLP, TIEDE, INTUITIO, USKOMUKSET

Esimerkkiväittämä: kieli, mieli ja keho vaikuttavat kaikki toisiinsa, tiedetään NLP:ssä. Vai tiedetäänkö – ja kuinka se tiedetään? NLP:n sisältäkin löytyy monta käsitystä ja näkökulmaa. Miten suhtautuvat toisiinsa NLP ja tiede, NLP ja intuitio, NLP ja uskomukset ja NLP ja huuhaa tai hörhöys? Mistä tunnistamme minkäkin ja mikä on hyvää NLP:tä, mikä ei? Elämme aikaa, jolloin “kunnes toisin todistetaan” ei ole välttämättä enää tieteellisen pitkällisen tutkimuksen tulos, vaan mittaroitavissa omalla mielipiteellä.

Julkaisu: 27.8.-10.9.2018

Artikkelien aineistopäivä: 31.7.2018

Ilmoitusten aineistopäivä 13.8.2018

MIELI TALVI 2018 / NLP JA LUOVUUS, TAIDETTA KAIKILLE AISTEILLE & NLP, MUUTOS, MITTASUHTEET JA MAAILMA

Mitä on luovuus ja mihin sitä tarvitaan? Voiko NLP:n avulla vahvistaa, löytää tai jopa luoda luovuutta? Voisiko NLP olla tietämisen taidetta? Sanotaan, että taide virittää kokemaan hyvinvointia. Hyvinvointi on myönteistä terveyttä. Voiko NLP:tä, taidetta ja kulttuuria yhdistämällä tulla terveemmäksi ja kokonaisemmaksi ihmiseksi?

Mikä on sinulle lähellä ja mikä kaukana? Maailma muuttuu, kehitys kehittyy, kaikki on nopeampaa ja kaikkea on enemmän? Vai onko? Onko energiaa maailmassa tietty määrä ja kyse on vain siitä, miten se jakautuu? Mitä muutos tarkoittaa sinulle? Tarvitaanko muutosta, miten muutokseen kannattaa suhtautua, millaisia työkaluja NLP tarjoaa esimerkiksi muutosten kokemiselle, hallinnalle ja hyväksymiselle? Millaisia mittasuhteita ihmisten ajattelusta löytyy? Sanotaan, että ihmisen välimatka toisiin on yhtä pitkä kuin välimatka itseen. Miten se välittyy suhteessasi maailmaan? Mitä NLP merkitsee sinulle ja maailmalle? Mitä hyvää voimme saada aikaan NLP:n avulla?

Julkaisu: 17.-31.12.

Artikkelien aineistopäivä: pe 7.12.

Ilmoitusten aineistopäivä pe 14.12.

Lähetä juttuideasi tai valmis juttuehdotus mieli@nlpyhdistys.fi tai ole yhteydessä päätoimittaja Jonni Roos, p. 040 830 7174 tai toimituspäällikkö Tarja Törmänen 040 544 5550.

Ilmoitushinnat 2018

1/1 sivu

koko leveys 235 mmxkorkeus 285 mm
jäsenhinta 160 eur
hinta ei-jäsenille 290 eur

1/2 sivu (vaaka tai pysty)

koko/vaaka leveys 235 mmxkorkeus 140 mm
koko/pysty leveys 100 mmxkorkeus 285 mm
jäsenhinta 90 eur
hinta ei-jäsenille 180 eur

pikkuilmoitus (neljännessivu)

koko leveys 100 mmxkorkeus 120 mm
jäsenhinta 70 eur
hinta ei-jäsenille 140 eur

takakansi

koko leveys 235 mmxkorkeus 285 mm
jäsenhinta 220 eur
hinta ei-jäsenille 440 eur

Oletko kiinnostunut logollisesta rivi-ilmoituksesta tai teksti-ilmoituksesta kouluttajakoosteessa?
Kysy lisää: mieli@nlpyhdistys.fi tai Tarja Törmänen p. 040 544 5550

Aineistojen toimitus

Aineistomuoto:

Hinnat edellyttävät painovalmista PDF-muotoista HighRes -aineistoa, leikkuuvara 3 mm. Resoluutio 300 dpi.

Aineistojen toimitus:

mieli@nlpyhdistys.fi

Levikki

Osoitteellinen jakelu noin 1000 kpl Suomen NLP-yhdistyksen jäsenille. Vuoden 2018 aikana lisäjakelu n. 400 kpl NLP-koulutuksissa, tapahtumissa, messuilla ja NLP-illoissa.

Mahdolliset reklamaatiot

Reklamaatiot tehtävä Suomen NLP-yhdistykselle kirjallisesti 14 vuorokauden kuluessa lehden ilmestymisestä.

Vastuu ilmoitusten sisällöstä

Julkaisija ei ole vastuussa ilmoituksissa luvatuista eduista. Julkaisija ei vastaa ilmoittajalle mahdollisesti aiheutuvasta vahingosta, mikäli ilmoitusta ei ole voitu julkaista tuotannollisen tai muun syyn vuoksi. Lehden vastuu virheistä rajoittuu enintään ilmoitushintaan.

Tekniset tiedot

Painosmäärä