MIELI-lehti

TULOSSA: NLP KULTTUURIA RAKENTAMASSA

MIELItkö kirjoittaa mielenkiintoisesta aiheesta? Tai tunnetko kirjoittajan, jonka ajatuksia lukisit mielelläsi, myös MIELI-lehdestä? Vuoden 2017 ensimmäistä MIELI-lehteä tehdään jo! Huhtikuussa ilmestyvän lehden teemana on “NLP kulttuuria rakentamassa”.

Mistä syntyy kulttuuri? Esimerkiksi perinteet ja perintö ihmisille, heimoille, työyhteisöille? Raamit tekemiselle? Millaisia kulttuureja tunnistat, millaisissa yhteisöissä? Miten NLP:n keinoin voi vaikuttaa kulttuuriin vai voiko?

Kerro ideoista, toiveista ja ajatuksista lehteen liittyen mieli@nlpyhdistys.fi tai ota yhteyttä päätoimittaja Jonni Roosiin 040 830 7174 tai toimituspäällikkö Tarja Törmäseen 040 544 5550.

ILMOITTAJA! Varaa paikka ja toimita aineisto huhtikuussa ilmestyvään lehteen pe 24.3. mennessä! Ilmoituksella MIELI-lehdessä tavoitat sekä NLP-osaajat että NLP:stä kiinnostuneet – yhdistyksen jäsenenä ilmoitat lehdessä erittäin edulliseen hintaan.

****************************************
MIELI 1/2017: NLP kulttuuria rakentamassa
Ilmestyminen: 17.4.-30.4.
Artikkelien aineistopäivä: ma 13.3.
Ilmoitusten aineistopäivä pe 24.3.

****************************************

MIELI-lehden vuoden 2017 mediatiedot; ilmestymisaikataulun, ilmoitushinnat ja aineistopäivät löydät täältä.

Onko MIELI sinulle uusi tuttavuus? Tarjoamme sinulle MIELEN makupaloiksi Anu Vihosen ja Seija Mauron artikkelit lehdestä 1/2016.

Anu Vihonen kertoo, miksi yrityksessä kannattaa ajatella ja toimia periaatteella “Ihmiset ensin”. Jos herrojen Hewlett ja Packard tarina ei ole sinulle vielä tuttu, tiivistää artikkeli olennaisen menestyksekkäästä “sähköteknisten tuotteiden suunnitteluun, valmistamiseen ja myymiseen” keskittyneestä yrityksestä. Jossa ihmiset tulivat ja tulevat ensin tänäkin päivänä. Lue ja vaikutu.

Seija Mauro pohtii jutussaan, mikä on totta. “Ammattilaisia” -sarjassa on vuosien mittaan tavattu eri alojen taitajia kirjastonhoitajasta kirjailijaan ja kenkäkauppiaaseen. Kuka ja minkä alan ammattilainen on henkilö, joka esittelee itsensä kirjan kannessa sanoin: “…viimeistelee väitöskirjaa eteläafrikkalaisista AIDS-uskomuksista. Hän asuu Sipoossa vanhassa mielisairaalassa eikä enää tiedä, mikä on totta ja mikä ei.” Lue, niin tiedät.

Mikä MIELI?

MIELI-lehti on Suomen luetuin ja suosituin NLP-lehti, jonka kautta tavoitat NLP:stä kiinnostuneet. Lehdestä löytyy MIELENkiintoista luettavaa niin NLP:tä ammatikseen hyödyntäville NLP-osaajille kuin NLP:stä vasta innostuneille “aloittelijoillekin”.

MIELI-lehti ilmestyy neljä kertaa vuodessa ja sen saavat kotiinkannettuna kaikki Suomen NLP-yhdistyksen jäsenet. Lehti on lisäksi myynnissä Akateemisessa kirjakaupassa. Katso tarkempi ilmestymisaikataulu, ilmoitushinnat ja aineistopäivät täältä.