MIELI-lehti

VUODEN 2017 ENSIMMÄISESSÄ MIELESSÄ RAKENNETAAN KULTTUURIA

MIELItkö kirjoittaa mielenkiintoisesta aiheesta? Tai tunnetko kirjoittajan, jonka ajatuksia lukisit mielelläsi, myös MIELI-lehdestä? Kerro ideoista, toiveista ja ajatuksista lehteen liittyen mieli@nlpyhdistys.fi tai ota yhteyttä päätoimittaja Jonni Roosiin 040 830 7174 tai toimituspäällikkö Tarja Törmäseen 040 544 5550.

Vuoden 2017 ensimmäisen lehden teemana on NLP kulttuuria rakentamassa. Mistä syntyy kulttuuri? Esimerkiksi perinteet ja perintö ihmisille, heimoille, työyhteisöille? Raamit tekemiselle? Millaisia kulttuureja tunnistat, millaisissa yhteisöissä? Miten NLP:n keinoin voi vaikuttaa kulttuuriin vai voiko?

ILMOITTAJA! Varaa paikka ja toimita aineisto ilmoitukset@nlpyhdistys.fi. Ilmoituksella MIELI-lehdessä tavoitat sekä NLP-osaajat että NLP:stä kiinnostuneet – yhdistyksen jäsenenä ilmoitat lehdessä erittäin edulliseen hintaan.

****************************************
MIELI 1/2017: NLP kulttuuria rakentamassa
Ilmestyminen (poikkeuksellisesti) kesäkuussa 2017.
Artikkelien aineistopäivä: ma 13.3.
Ilmoitusten aineistopäivä pe 24.3.

****************************************

MIELI-lehden vuoden 2017 mediatiedot; ilmestymisaikataulun, ilmoitushinnat ja aineistopäivät löydät täältä.

MIELI-LEHDEN MAKUPALOJA

Onko MIELI sinulle uusi tuttavuus? Tarjoamme sinulle MIELEN makupaloiksi Toni Hinkan ja Terhi Vedenkiven artikkelit lehdestä 4/2016.

MITEN TOIMIA NARSISTIN KANSSA?

Yli 140 000 suomalaista kokee olevansa päivittäin naama tai napit vastakkain narsistin kanssa omalla työpaikallaan, kertoo Toni Hinkka. Meissä kaikissa on narsistisia piirteitä – ja hyvä niin, kunhan tunnistamme ne ja huolehdimme tasapainosta. Itsen ja muiden. Egolla on paikkansa ja tehtävänsä ja on tärkeää, että se sallii erilaisten sielujen ja sydänten; ihmisten sisimmän toiminnan.

Entä kun kohtaat narsistin? Miten toimia? Miten selviytyä? Lue Toni Hinkan artikkeli ja ole tietoisempi, valmiimpi ja vastuullisempi. Lue juttu tästä.

MATKAKERTOMUKSIA

Terhi Vedenkiven “Matkakertomuksia” –artikkelissa muistellaan, minkälaisissa kengissä on kuljettu tai millaisilla autoilla ajettu. Kilometrejä on tullut mittariin. Mitä olet oppinut? Vastaukset johtavat tärkeiden tienviittojen ääreen, jotka opastavat tästä eteenpäin. Luemme viisaasti tarinaamme kuin hepreaa takaperin. Palaset loksahtavat paikalleen ja kuva kertoo omaa elämäntarinaa. Lue juttu tästä.

PORINAA

Tiesitkö, että jokaisessa MIELI-lehdessä porisee? Porinatori on NLP-yhdistyksen hallituksen oma palsta MIELI-lehdessä. Lue tästä NLP-yhdistyksen vuoden 2016 ja 2015 lehtien, puheenjohtaja Jaana Hautalan kirjoittamat porinat.

Porina 4/2016
Kun maailma täyttyy  kohinasta, vain kohtaaminen jää

Porina 3/2016
“Kaunis mieli aktivoi intuitiivista viisautta”

Porina 2/2016
NLP ja nautinto

Porina 1/2016
NLP ja johtaminen

Porina 4/2015
Kun pelko vie niin järki vikisee

Porina 3/2015
Olotilan muutos, rentoutuminen, keskittymismenetelmä vaiko hypnoosi?

Porina 2/2015
NLP – meille kaikille

Porina 1/2015
Intuitio ja herkkyys

Mikä MIELI?

MIELI-lehti on Suomen luetuin ja suosituin NLP-lehti, jonka kautta tavoitat NLP:stä kiinnostuneet. Lehdestä löytyy MIELENkiintoista luettavaa niin NLP:tä ammatikseen hyödyntäville NLP-osaajille kuin NLP:stä vasta innostuneille “aloittelijoillekin”.

MIELI-lehti ilmestyy neljä kertaa vuodessa ja sen saavat kotiinkannettuna kaikki Suomen NLP-yhdistyksen jäsenet.  Katso tarkempi ilmestymisaikataulu, ilmoitushinnat ja aineistopäivät täältä.