MIELI-lehti

MIELI 1/2018 POHTII, MISSÄ KAIKKIALLA NLP:TÄ ON

MIELI KEVÄT 2018 TEEMA: NLP FEAT X? Y FEATURING NLP?

Mistä NLP:tä löytyy? Ketkä sitä käyttävät? Missä kaikessa NLP:tä sovelletaan ja mihin sitä yhdistetään? Minkä kyljessä NLP kulkee luontevasti? Missä kaikkialla NLP:tä tulevaisuudessa on hyvä hyödyntää?

MIELItkö kirjoittaa mielenkiintoisesta aiheesta? Tai tunnetko kirjoittajan, jonka ajatuksia lukisit mielelläsi, myös MIELI-lehdestä? Kerro ideoista, toiveista ja ajatuksista lehteen liittyen mieli@nlpyhdistys.fi tai ota yhteyttä päätoimittaja Jonni Roosiin 040 830 7174 tai toimituspäällikkö Tarja Törmäseen 040 544 5550. Ehdit toimittaa ideoita tai valmiin artikkeliehdotuksen maaliskuun alkuun, viimeistään 8.3.2018 mennessä. Vuoden ensimmäinen MIELI-lehti julkaistaan maaliskuun lopulla.

ILMOITTAJA! Varaa paikka ja toimita aineisto ilmoitukset@nlpyhdistys.fi. Ilmoituksella MIELI-lehdessä tavoitat sekä NLP-osaajat että NLP:stä kiinnostuneet – yhdistyksen jäsenenä ilmoitat lehdessä erittäin edulliseen hintaan.

MIELI-lehden vuoden 2018 mediatiedot; ilmestymisaikataulun, ilmoitushinnat ja aineistopäivät löydät täältä.

MIELI-LEHDEN MAKUPALOJA

Onko MIELI sinulle uusi tuttavuus? Tarjoamme sinulle MIELEN makupaloiksi Marjukka Kallion ja Xxxxxxx jutut lehdestä3-4/2017.

Marjukka Kallio: On tärkeää muistaa, että kukaan meistä ei ole rikki

Jonni Roos: Vastuullinen NLP edellyttää eettisiä ohjeita

PORINAA

Tiesitkö, että jokaisessa MIELI-lehdessä porisee? Porinatori on NLP-yhdistyksen hallituksen oma palsta MIELI-lehdessä. Lue tästä vuoden 2017, 2016 ja 2015 porinat. Kirjoittajina Tarja Törmänen (NLP-yhdistyksen puheenjohtaja 2017) ja Jaana Hautala (NLP-yhdistyksen puheenjohtaja 2013-2017).

Porina 3-4/2017
Mitä enemmän tiedän, sitä enemmän ymmärrän, kuinka vähän voin oikeasti tietää

Porina 2/2017
NLP ja ihmisyys – ihminen, yksi 1,3 miljoonasta

Porina 1/2017
Kokeillaanko NLP:tä?

Porina 4/2016
Kun maailma täyttyy  kohinasta, vain kohtaaminen jää

Porina 3/2016
“Kaunis mieli aktivoi intuitiivista viisautta”

Porina 2/2016
NLP ja nautinto

Porina 1/2016
NLP ja johtaminen

Porina 4/2015
Kun pelko vie niin järki vikisee

Porina 3/2015
Olotilan muutos, rentoutuminen, keskittymismenetelmä vaiko hypnoosi?

Porina 2/2015
NLP – meille kaikille

Porina 1/2015
Intuitio ja herkkyys

Mikä MIELI?

MIELI-lehti on Suomen luetuin ja suosituin NLP-lehti, jonka kautta tavoitat NLP:stä kiinnostuneet. Lehdestä löytyy MIELENkiintoista luettavaa niin NLP:tä ammatikseen hyödyntäville NLP-osaajille kuin NLP:stä vasta innostuneille “aloittelijoillekin”.

MIELI-lehti ilmestyy neljä kertaa vuodessa ja sen saavat kotiinkannettuna kaikki Suomen NLP-yhdistyksen jäsenet.  Katso tarkempi ilmestymisaikataulu, ilmoitushinnat ja aineistopäivät täältä.