Mieli-lehti

Vuonna 2024 Mieli-lehti julkaistaan kolme kertaa, joista vähintään yksi lehti on muhkea tuplanumero.

2024 julkaistavat numerot

MIELI 1/2024

MIELI 2-3/2024

MIELI 4/2024

Onko sinulla idea jutusta, toiveita tai valmis juttuehdotus?

Lähetä juttuideasi tai valmis juttuehdotus mieli@nlpyhdistys.fi tai ole yhteydessä päätoimittaja Tarja Törmänen 040 544 5550.

2023 julkaistut numerot

MIELI 1/2023

MIELI 2/2023

MIELI 3-4/2023

2022 julkaistut numerot

MIELI 1/2022

Miltä näyttää… Minkä värinen on… Mistä syntyy uusi elämä… Aistijärjestelmä: visuaalisuus

MIELI 2/2022

Mitä merkitsee vastuullisuus yksilöille, yhteisöille ja yrityksille? Tänään? Huomenna? Tulevaisuudessa? Havaitseminen ja signaalien kuuleminen tarkoin korvin. Aistijärjestelmät: auditiivisuus, loogisjärkevyys

MIELI 3-4/2022

”Kulttuurit rakentuvat kohtaaminen ja kokemus kerrallaan.” Aistijärjestelmä: kinesteettisyys

2021 julkaistut numerot

MIELI 1/2021

MIELI 2-3/2021

MIELI 4/2021

2020 julkaistut numerot

MIELI KEVÄT 2020

Viisas 20-luku sata vuotta sitten ja nyt teemamme muuttui koronan myötä poikkeusmieleksi. Mitä voimme oppia menneestä, millaista aikaa elämme nyt ja millainen on tulevaisuus?

MIELI SYKSY 2020 / (nro 3-4)

MIELI TALVI 2020 SUURI TUPLANUMERO

Vuonna 2020 Mieli-lehti julkaistiin kaksi kertaa kahtena tuplanumerona. Huomio! Poikkeusoloista ja niiden vaikutuksista tekijäresursseihin johtuen MIELI-lehden julkaisuaikataulu muuttui: vuoden 2020 joulukuulle suunniteltu numero jaeltiin jäsenille toukokuussa 2021 muhkeana tuplanumerona.

2019 julkaistut numerot

MIELI TALVI 2019 Suuri tuplanumero!

Talven MIELI-lehden teemat yllätys ja tasapaino yhdistyvät molemmat luontevasti NLP:hen. Moni on saanut elämäänsä lisää tavoiteltua tasapainoa ja usea esimerkiksi NLP-koulutuspolun käynyt on yllättynyt koulutuksen aikana oivalluksistaan ja joskus myös siitä, miten omaa elämää voi muuttaa.

MIELI SYKSY 2019

Syksyn lehdessä mielenkiintoisia teemoja keho ja viha tarkastellaan yhdessä ja erikseen, sekä NLP-näkökulmasta että eri alojen asiantuntijoiden ja ihmisten omakohtaisten kokemusten kautta. Mieli-lehdessä on mukana tuttuun tapaan aina myös juuri nyt ajankohtaista NLP-asiaa.

MIELI KEVÄT-KESÄ 2019 Suuri tuplanumero!

Kevään&kesän MIELI-lehden teemana on NLP ja ilo: riemukas ja hyödyllinen aihe. Miten NLP auttaa löytämään iloa elämästä, työstä. Miten NLP:n avulla voi lisätä iloa? Iloinen lukupaketti saapuu yhdistyksen jäsenille sopivasti toukokuun alkuun!

MIELI-LEHDEN MAKUPALOJA

Onko MIELI sinulle uusi tuttavuus? Tarjoamme sinulle MIELEN makupaloiksi Marjukka Kallion ja Jonni Roosin jutut lehdestä 3-4/2017.

Marjukka Kallio: On tärkeää muistaa, että kukaan meistä ei ole rikki

Jonni Roos: Vastuullinen NLP edellyttää eettisiä ohjeita

Porinaa

Tiesitkö, että jokaisessa MIELI-lehdessä porisee? Porinatori on NLP-yhdistyksen hallituksen oma palsta MIELI-lehdessä. Lue tästä vuoden 2017, 2016 ja 2015 porinat. Kirjoittajina Tarja Törmänen (NLP-yhdistyksen puheenjohtaja 2017) ja Jaana Hautala (NLP-yhdistyksen puheenjohtaja 2013-2017).

Mikä mieli

MIELI-lehti on Suomen luetuin ja suosituin NLP-lehti, jonka kautta tavoitat NLP:stä kiinnostuneet. Lehdestä löytyy MIELENkiintoista luettavaa niin NLP:tä ammatikseen hyödyntäville NLP-osaajille kuin NLP:stä vasta innostuneille “aloittelijoillekin”.

MIELI-lehti ilmestyy neljä kertaa vuodessa ja sen saavat kotiinkannettuna kaikki Suomen NLP-yhdistyksen jäsenet.  Katso tarkempi ilmestymisaikataulu, ilmoitushinnat ja aineistopäivät täältä.