MIELI-lehti

MIELI 1/2018 POHTII, MISSÄ KAIKKIALLA NLP:TÄ ON

MIELI KEVÄT 2018 TEEMA: NLP FEAT X? Y FEATURING NLP?

Mistä NLP:tä löytyy? Ketkä sitä käyttävät? Missä kaikessa NLP:tä sovelletaan ja mihin sitä yhdistetään? Minkä kyljessä NLP kulkee luontevasti? Missä kaikkialla NLP:tä tulevaisuudessa on hyvä hyödyntää?

MIELItkö kirjoittaa mielenkiintoisesta aiheesta? Tai tunnetko kirjoittajan, jonka ajatuksia lukisit mielelläsi, myös MIELI-lehdestä? Kerro ideoista, toiveista ja ajatuksista lehteen liittyen mieli@nlpyhdistys.fi tai ota yhteyttä päätoimittaja Jonni Roosiin 040 830 7174 tai toimituspäällikkö Tarja Törmäseen 040 544 5550. Ehdit toimittaa ideoita tai valmiin artikkeliehdotuksen vielä nyt huhtikuun puoleen väliin mennessä. Vuoden ensimmäinen MIELI-lehti julkaistaan huhti-toukokuun vaihteessa.

ILMOITTAJA! Varaa paikka ja toimita aineisto ilmoitukset@nlpyhdistys.fi. Ilmoituksella MIELI-lehdessä tavoitat sekä NLP-osaajat että NLP:stä kiinnostuneet – yhdistyksen jäsenenä ilmoitat lehdessä erittäin edulliseen hintaan.

MIELI-lehden vuoden 2018 mediatiedot; ilmestymisaikataulun, ilmoitushinnat ja aineistopäivät löydät täältä.

MIELI-LEHDEN MAKUPALOJA

Onko MIELI sinulle uusi tuttavuus? Tarjoamme sinulle MIELEN makupaloiksi Marjukka Kallion ja Jonni Roosin jutut lehdestä3-4/2017.

Marjukka Kallio: On tärkeää muistaa, että kukaan meistä ei ole rikki

Jonni Roos: Vastuullinen NLP edellyttää eettisiä ohjeita

PORINAA

Tiesitkö, että jokaisessa MIELI-lehdessä porisee? Porinatori on NLP-yhdistyksen hallituksen oma palsta MIELI-lehdessä. Lue tästä vuoden 2017, 2016 ja 2015 porinat. Kirjoittajina Tarja Törmänen (NLP-yhdistyksen puheenjohtaja 2017) ja Jaana Hautala (NLP-yhdistyksen puheenjohtaja 2013-2017).

Porina 3-4/2017
Mitä enemmän tiedän, sitä enemmän ymmärrän, kuinka vähän voin oikeasti tietää

Porina 2/2017
NLP ja ihmisyys – ihminen, yksi 1,3 miljoonasta

Porina 1/2017
Kokeillaanko NLP:tä?

Porina 4/2016
Kun maailma täyttyy  kohinasta, vain kohtaaminen jää

Porina 3/2016
”Kaunis mieli aktivoi intuitiivista viisautta”

Porina 2/2016
NLP ja nautinto

Porina 1/2016
NLP ja johtaminen

Porina 4/2015
Kun pelko vie niin järki vikisee

Porina 3/2015
Olotilan muutos, rentoutuminen, keskittymismenetelmä vaiko hypnoosi?

Porina 2/2015
NLP – meille kaikille

Porina 1/2015
Intuitio ja herkkyys

Mikä MIELI?

MIELI-lehti on Suomen luetuin ja suosituin NLP-lehti, jonka kautta tavoitat NLP:stä kiinnostuneet. Lehdestä löytyy MIELENkiintoista luettavaa niin NLP:tä ammatikseen hyödyntäville NLP-osaajille kuin NLP:stä vasta innostuneille “aloittelijoillekin”.

MIELI-lehti ilmestyy neljä kertaa vuodessa ja sen saavat kotiinkannettuna kaikki Suomen NLP-yhdistyksen jäsenet.  Katso tarkempi ilmestymisaikataulu, ilmoitushinnat ja aineistopäivät täältä.