Jäsenille

Jäsentietojen päivittäminen

Olet saanut aktivointilinkin jäsenrekisteriin. Kun olet rekisteröitynyt ja kirjautunut, niin pääset itse tarkastelemaan ja muokkaamaan tietojasi rekisterissämme. Jos et ole saanut linkkiä tai se on vanhentunut, ota yhteyttä jäsenrekisterivastaava Anita Ahoseen Jäsenasiat.

Helpointa jäsentiedot on päivittää suoraan jäsentietorekisteriin tästä.
Toki tietojen päivitys onnistuu myös perinteisellä tavalla; lähetä sähköpostia jasenasiat (at) nlpyhdistys.fi osoitteeseen ja jäsenrekisterin hoitaja ja  päivittää tiedot puolestasi.

Jäsenmaksu

Jäsenmaksu / vuosi on 65 euroa. Jäsenyys on jatkuva. HUOMIO! Jäsenenä saat vuosittain neljä MIELI-lehteä kotiinkannettuna sekä osallistut maksutta mm. mielenkiintoisiin NLP-iltoihin ja edullisin jäsenhinnoin yhdistyksen ja sen yhteistyökumppaneiden järjestämiin tapahtumiin sekä seminaareihin.

Jäsenvastaavan yhteystiedot

Jäseniä palvelee jäsenrekisteristä vastaava Anita Ahonen. Ota yhteyttä jäsenpalvelujen hoitajaan:
jasenasiat (at) nlpyhdistys.fi