NLP Trainer intensiivi, Ateena, Robert Dilts ja Judith Delozier 15.-28.9.2024

Kesto: 14 päivää
Pääkouluttajat: Robert Dilts ja Judith Delozier
Koulutuskieli: englanti
Reetta Vanhanen on mukana avustavana kouluttajana ja on apunasi tarvittaessa.
Paikka: Marathon Beach hotel (n. 30 km Ateenasta), myös etäosallistuminen on mahdollista
Koulutuksen hinta: alk. 3580 € kun varaus tehty 27.5.24 mennessä
Hintaan ei sisälly: lennot ja majoitus (nämä löytyvät vanhanenreetta.fi sivuilta)
Koulutus on kansainvälinen koulutus, jossa on osallistujia ympäri maailman.
Sertifikaatti:  NLPU:n Nlp Trainer sertifikaatti ja voit jatkossa osallistua myös NLPU:n Nlp Master Trainer koulutuksiin.
Haluatko oppia alan huipuilta?
Uskon että olet koulutuspolullasi jo tutustunut moniin Robert Diltsin kehittämiin oppeihin ja harjoituksiin, sillä hyvin suuri osa Suomen nlp-kentän koulutusmateriaaleista sisältävät runsaasti Robert Diltsin ja Judith DeLozierin kehittämiä harjoituksia.Olet ehkä törmännyt myös pääosin Robert Diltsin kehittämiin Next Generation Nlp:n ajatuksiin ja harjoitteisiin, joista hän on myös kirjoittanut kirjan Next Generation Nlp- Volume I.  Tässä koulutuksessa pääset nyt kokemaan Next Generation Nlp:n oppeja henkilökohtaisesti erityisesti Robertin ja Judithin opissa.

Nlp Trainer and Consultancy koulutuksen vaatimustaso on Nlp Master Practitioner ja koulutus sopii erinomaisesti myös Nlp Associate Trainereille ja jo valmistuneille Trainereille.  Associate Trainerit ja Trainerit saavat 50% alennuksen koulutuksen hinnasta.
”Luottamuksella ja kokemuksella voin aidosti luvata että vaikka olisit jo käynyt oman Trainerisi, niin tästä koulutuksesta saat paljon lisää, ja voit löytää entistä syvemmän yhteyden itseesi ja kanssaihmisiin. Pääset sisäistämään oppimaasi aivan uudella tavalla näiden arvostettujen ja ihailtujen huippukouluttajien johdolla.  Omasta kokemuksesta voin myös todeta että koulutuksissa on aina monen alan toimijoita ja ammattilaista ja osa oppimisesta ja oivalluksista syntyy merkityksellisistä keskusteluista ja jakamisesta muiden osallistujien kanssa.  Syntyy ainutlaatuinen yhteys, ilmapiiri ja field joka synnyttää tilan jossa kukin voi oppia omalla tavallaan ja yltää omaan parhaimpaansa myös esiintymisessä ja esittämisessä.”- Reetta Vanhanen
Koulutus lisää itsetuntemusta ja on matka omaan sisimpään. Koulutus on vahvasti myös esiintymisen ja esittämisen koulutus joka lisää tietoisesti taitoja ja osaamista joilla tehdään merkitykselliset, vaikuttavat ja vakuuttavat esitykset ja esiintyminen.
Koulutus on interaktiivinen, kokemuksellinen ja sisältää paljon esiintymiseen ja esittämiseen liittyviä harjoituksia. Jokainen valitsee oman projektinsa jonka puitteissa työskentelee ja jonka sitten lopputyönä esittää pienryhmissä. Tämä on huippu mahdollisuus valmistella mikä tahansa oma projekti minkä parissa jo työskentelet tai voit valita paikanpäällä jotain kokonaan uutta mikä on Sinulle merkityksellistä ja tärkeää.
Koulutus sopii kaikille joita kyseiset teemat kiinnostavat, olitpa sitten kouluttaja tai sellaiseksi aikova,  johtaja, coach, HR-asiantuntija, esihenkilö, markkinoinnin/ myynnin parissa tai hoiva-alalla työskentelevä, hyvinvoinnin parissa työskentelevä yrittäjä, terapeutti, tutkija, esiintyvä taiteilija…
Olet lämpimästi tervetullut mukaan!
Ystävällisesti, Reetta Vanhanen, Global Nlp Master Trainer, generative coach, ratkaisukeskeinen lyhytterapeutti
Lisätietoja ja ilmoittautuminen vanhanenreetta.fi
sivujen kautta tai reetta@vanhanenreetta.fi tai 050 5890129