MIELI -blogi ja harkat

MIELI-blogi ja lehti tarjoavat sinulle kiinnostavaa, hyödyllistä ja ajankohtaista luettavaa NLP:stä sekä sitä rikastavastia ja täydentävistä, ajankohtaisista teemoista.

Tutustu tästä lehden makupaloihin, blogiin ja MIELI-harkkoihin!

MIELI-blogissa on sekä uutta että aina kiinnostavaa klassikkoluettavaa NLP:stä, hyvästä ihmisyydestä ja tietoisuuden kehittämisestä.

MIELI-blogiin saa saa tarjota sisällöksi mielekkäitä kirjoituksia, jotka ovat sataprosenttisesti NLP:tä, joissa sovelletaan NLP:tä tai ne sivuavat NLP:tä tai muita ajankohtaisia aiheita, joiden ajattelet kiinnostavan heitä, jotka ovat NLP:stä kiinnostuneita.

Lähetä ideasi lehteen tai blogiin tarjolle mieli@nlpyhdistys.fi
tai ota yhteyttä Tarja Törmänen p. 040 544 5550 (MIELI-lehti).
Ajatellaan mielellään asiaa myös yhdessä!

Mikä MIELI-lehti?

NLP:stä kiinnostuneet. Lehdestä löytyy MIELENkiintoista luettavaa niin NLP:tä ammatikseen hyödyntäville NLP-osaajille kuin NLP:stä vasta innostuneille aloittelijoillekin.
MIELI-lehdestä julkaistaan vuosittain neljä numeroa (osa lehdistä voi olla tuplanumeroita) ja sen saavat kotiinkannettuna kaikki Suomen NLP-yhdistyksen jäsenet. Katso tarkempi ilmestymisaikataulu, ilmoitushinnat ja aineistopäivät täältä.