NLP-klubeillaan!

NLP-yhdistyksen uutta toimintaa ovat NLP-klubit, jotka kokoontuvat sekä livetapaamisiin että verkossa.

Mietitkö, miten voisit jatkaa NLP-harjoituksia koulutuksesi jälkeen? Päätitkö pitää yllä taitojasi, mutta harkkaporukkanne kuihtui kokoon? Onko sinulla joku haaste elämässäsi, josta pohdit, miten NLP voisi auttaa siinä?

Ei hätää! Nyt jäsenillä on loistava mahdollisuus vaihtaa kokemuksia toistensa kanssa perustamalla NLP-klubeja, joissa sovelletaan NLP:tä käytäntöön. Ryhmässä jaetaan ajatuksia ja kokemuksia sekä kokeillaan harkkoja, joita osallistujat jäsenet ovat havainneet toimiviksi.

Ryhmien tavoitteena on ryhmän jäsenten NLP-osaamisen kasvattaminen. Toisena tavoitteena on tiedon jakaminen muille NLP-yhdistyksen jäsenille. Jokainen ryhmä voi itse valita, miten haluaa tuloksiaan jakaa, esim. blogissa, lehdessä, seminaarissa jne.

Lue, miten voit perustaa klubin ja millaista toimintaa meillä jo on.

Iloista klubisyksyä!

Millaisia klubeja meille on tänä vuonna jo syntynyt?

Mielen retkeilijät

Miksi kannattaa olla mukana?
Joka kerralla saat jonkin oivalluksen toisten jakamista kokemuksista

NLP:n oppimis- ja/tai kehittämistavoite:
Kehittää NLP-taitoja niin, että ne toimivat myös arjessa automaattisesti. Luvassa paljon toistoja!

Minkä lopputuloksen ryhmä suunnittelee tuottavansa?
Jakaa hyvää elämänhallintaa muille. 50 jäsentä kahden vuoden aikana.

Milloin ja miten ryhmä kokoontuu?
Vähintään kerran kuukaudessa kokoustiloissa tai vaikkapa puistoissa.

10 tai 50 saliin

Kyllä sä pystyt

Ryhmän tunnelmakuva:
Yhdenvertainen ja luotettava ja vapaa.

Yhteyshenkilön/ehdottajan nimi ja miksi ja mistä olet erityisen kiinnostunut aiheeseen liittyen:
Elina Nyman: Mielenhallinta on huikea voimavara, joka meillä kaikilla on, kunhan uskallamme ja osaamme sitä käyttää.

Yhteyshenkilön yhteystiedot, jonne/jolle voi ilmoittautua mukaan:
Etsi Facebookista: NLP-KLUBI

Unelmien ja tavoitteiden toteutuksen kannustusryhmä

Käytännön tavoite – mitä hyötyä on olla mukana?
Tukea jäseniä yhden konkreettisen unelman toteutuksessa

Harjoitella unelmoija-ajattelumallia (Disney-malli)

Minkä lopputuloksen ryhmä suunnittelee tuottavansa?
Auki vielä, ideoita saa lähettää 🙂

Ryhmän muodostuminen:
Mieli-lehdessä oli kutsu. Tapaamme 2-3 vk välein sunnuntai-iltaisin skypellä.

Kuinka monta mahtuu mukaan?
Meitä on nyt neljä, joten pari mahtuu heti mukaan.

Motto
Unelmat ansaitsevat parhaan mahdollisen tuen!

Yhteyshenkilö/ehdottaja ja miksi ja mistä olet erityisen kiinnostunut aiheeseen liittyen:
Ivi Maunuksela-Malinen: Luin  artikkelin, jossa kerrottiin, miten vaikeaa monille on toisen ihmisen hyvien uutisten vastaanottaminen. Toisinaan emme uskalla kertoa unelmistamme, kun pelkäämme niiden tyrmäystä. Tarvitaan siis turvallinen yhteisö unelmoida! Tajusin myös, että oma unelmointilihakseni oli surkastunut,  jos se edes koskaan oli edes päässyt vahvistumaankaan!

ivimm@yahoo.com

NLP-klubi Hämeenlinna

Miksi kannattaa olla mukana?
NLP-Klubi Hämeenlinnan tapaamisissa harjoitellaan arjen NLP taitoja samanhenkisten ihmisten kanssa, ollaan yhdessä, tehdään harjoituksia, jutellaan, oivalletaan, nauretaan, jaetaan, voimaannutaan ja vahvistetaan omaa hyvää oloa.

NLP:n oppimis- ja/tai kehittymistavoite:
Hyvää oloa ja oivalluksia NLP:n avulla

Milloin ja miten ryhmä kokoontuu?
Ryhmä kokoontuu kerran kuukaudessa klo 17.30-20.00, Crazy Townissa, Hämeenlinnassa (Viipurintie 4). Ilmoittautumiset sovitusti.

Hyvää oloa ja oivalluksia NLP:n avulla

Tuula Masalin: NLP-taidot ovat perustaitoja niin kotona kuin työpaikalla. Suhtaudun nykyään maltillisen intohimoisesti NLP:hen ja sen soveltamiseen arjessa ja omassa kehityksessä.

Tuula Masalin p. 0400 600 050, tuula.masalin@feelorange.fi

Stressinhallintaryhmä

Käytännön tavoite – mitä hyötyä on olla mukana?
Tukea jäseniä stressissä ja antaa valmiuksia omaan valmennustyöhön ja/taikka itsensä johtamiseen

NLP:n oppimis- ja/tai kehittämistavoite:
Aikaisen intervention malli= älä päästä stressiä tasolle, joka sairastuttaa

Minkä lopputuloksen ryhmä suunnittelee tuottavansa?
Kokoontuminen, stressinhallintaharjoitusten tekeminen sekä palautekoonti

Ryhmän muodostuminen:
Ryhmä on salainen Facebook-ryhmä, joka myös kokoontuu sovitusti

Kuinka monta mahtuu mukaan?
Vaikka kaikki. Live-tapaamisia täytyy jaksottaa, jos paljon porukkaa.

Ryhmän motto:
Tule sellaisena kuin olet ja tule parhaimmaksi versioksi itsestäsi.

Niina Finne-Hyttinen. Olen burnout-kuntoutuja ja siksikin stressinhallinta kiinnostaa, nyt jo kuitenkin työelämässä. Olen kiinnostunut tuomaan esiin aiheesta oppimaani sekä erityisen kiinnostunut oppimaan muilta ryhmäläisiltä. Aihe on aina ajankohtainen.

niina.finne@gmail.com

Miltä vaikuttaa?

Kun sanot: Kyllä, harkkailu ja yhdessä jakaminen kiinnostavat, näin voit perustaa NLP-klubin:

1. Kun sinulla on idea kiinnostavasta aihealueesta, ota yhteyttä NLP-klubien koordinaattoriin Ivi Maunuksela-Maliseen: nlpillat@suomennlpyhdistys.fi
  2. Saat klubin esittelypohjan täytettäväksi tai voit täyttää sen Ivin kanssa yhdessä
  3. NLP-yhdistys kutsuu kiinnostuneita mukaan viestimällä ryhmästä viestintäkanavissaan: Facebook, uutiskirje, nettisivut. Ryhmästä kiinnostuneet ilmoittautuvat suoraan sinulle.

NLP-klubien yhteiset toiminnan raamit

NLP-klubi on tarkoitettu NLP-yhdistyksen jäsenten tutustumiseen, ideoiden ja kokemusten vaihtoon, käytännön harjoitteluun ja uuden luomiseen.

Klubin jäsenenä

1. otan vastuun itsestäni ja omista tulkinnoistani ja tunteistani
  2. pidän kaiken ryhmässä jaetun luottamuksellisena
  3. jaan ajatuksiani mahdollisuuksien näkökulmasta