Helmiseminaarin huisa ohjelma!

Suomen NLP-yhdistyksen Helmiseminaari ja vuosikokous järjestetään tänä vuonna 5.2. Helsingissä, Valmennustila Iso-Roba 43 tiloissa.
Oletko jo ilmoittautunut mukaan mielenkiintoiseen, jäsenille maksuttomaan seminaariin? Voit ottaa mukaan myös NLP:stä kiinnostuneen avecin. Helmiseminaariin ilmoittaudut tästä. Pyydäthän avec-henkilöä tekemään oman ilmoittautumisen (hän voi käyttää samaa ilmoittautumislinkkiä) – voit myös lähettää omat ja avecin tiedot info@suomennlpyhdistys.fi.
Helmiseminaari alkaa klo 17.00, tulethan ajoissa paikalle! Klo 17.15 esiintyy taideterapiaohjaaja Miia Ojala kertoen meille viime MIELI-lehdestäkin tutuista mielenkiintoisista True Wisdom -konseptista ja -valmennuskorteista. Klo 18.00 tilan ottaa haltuun yksi tunnetuimmista kotimaisista NLP-nimistämme, YTM, psykologi, kirjailija, NLP Trainer’s Trainer Veli -Matti Toivonen!
klo 17.15-18.00 / Miia Ojala
True Wisdom konseptissa yhdistyvät erilaiset valmennustekniikat yhdessä rentoutusharjoituksiin sekä luovuutta herättäviin taidetehtäviin. Valmennuskortit sopivat mainosti työvälineeksi ryhmä ja yksilö valmennuksiin.
Miia Ojala on taideterapiaohjaaja SFA®, joka on luonut kansainvälistä uraa konseptin kehittämisessä. Hänellä on vuosikymmenen kokemus luovuuden parista, ja hänen intohimonsa on auttaa yksilöitä ja yrityksiä loistamaan kirkkaammin mahdollisuuksien taivaalla.
klo 18.00-18.45 / Veli-Matti Toivonen
Persoonapronomini ’minä’ on kai suhdekäsite? Jos ei olisi muita, ei olisi minääkään. Keski-Euroopan filosofit tiivistävät sen näin: ’Minä’ on ’Toinen’. Jos näin, sitten myös toisinpäin: ’toinen’ on ’minä’. Tämä puoli tulee vastaan kaikissa NLP harkoissa, näytän sen luennossa ja voidaan kokeilla. Nykykielellä voisi sanoa myös: ’Yksilö’ on alusta ja ’minä’ applikaatio.
YTM psykologi, NLP Trainer’s Trainer, psykoterapeutti Veli-Matti Toivonen on Suomen tunnetuimpia NLP-kouluttajia. Hän on kouluttanut lukuisia suomalaisia NLP-kouluttajia ja on pitänyt 55 NLP Practitioner, yli 40 NLP Master ja 15 NLP Trainer koulutusta. Toivonen kirjoittaa ja julkaisee ahkerasti uusia NLP-kirjoja ja monet hänen kirjoistaan ovat NLP-klassikoita.
Tervetuloa mielenkiintoiseen Helmiseminaariin!